Darmowa dostawa od 299 zł | 14 dni na zwrot

Najcześciej zadawane pytania

1. Czy posiadamy sklep stacjonarny?

Tak, mamy również butik stacjonarny, który znajduje się w Kozach, Tęczowa 2A. Czynny od poniedziałku do piątku od 9 do 17, soboty od 9 do 13.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Paczkę wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

3. Czy istnieje możliwość skorzystania z darmowej dostawy?

Tak, przy zamówieniu powyżej 299 zł oferujemy darmową dostawę.

4. Po jakim czasie otrzymam środki za zwrot?

Zwrot środków następuje do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.

5. Gdzie odesłać produkty z reklamacji?

Zwrot wysyłamy na adres Olivia Fashion look, Tęczowa 2A 43-340 Kozy. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz paragon.

6. Jak dokonać wymiany produktów?

Aby dokonać wymiany trzeba najpierw zwrócić produkt a potem zamówić jeszcze raz. Środki będą zwrócone do 14 dni.

7. W jaki sposób mogę otrzymać powiadomienie o dostępności produktu?

Jeżeli jakiś towar jest obecnie niedostępny, istnieje możliwość otrzymania powiadomienia o dostępności na adres mailowy.

8. Jakie są metody płatności i dostawy?

Płatności za zamówienia można dokonać przelewem tradycyjnym Olivia Fashion look numer konta – 79 1050 1070 1000 0090 8222 5575, lub poprzez imoje. Towar jest dostarczany przez firmę InPost. Kurier może go dostarczyć do domu lub do paczkomatu.